Witam, klienci.
Jesteśmy tutaj, aby poinformować Cię, że wprowadziliśmy pewne ulepszenia w naszej aplikacji, takie jak:
- Ogólne ulepszenia komfortu użytkowania.
- Przejrzystość informacji przesyłanych w celach marketingowych.
Czy jest więcej elementów wymagających korekty? Po prostu daj nam znać!
Do później!
Cześć, klienci.
Mijamy, aby poinformować, że wprowadziliśmy kilka ulepszeń w naszej aplikacji, takich jak:
- Aktualizacja w obszarze promocji.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy, aby poinformować, że wprowadziliśmy kilka ulepszeń w naszej aplikacji, takich jak:
- Poprawa wydajności.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy, aby poinformować, że wprowadziliśmy pewne ulepszenia w naszej aplikacji, takie jak:
- Poprawa bezpieczeństwa danych.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji, takich jak:
- Poprawa wydajności i bezpieczeństwa.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji, takich jak:
- Poprawa wydajności i bezpieczeństwa.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji, takich jak:
- Poprawa wydajności i bezpieczeństwa;
- Naprawiono problem polegający na tym, że użytkownicy zarejestrowani w witrynach mogli nie mieć dostępu do promocji.
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Oi, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy są jeszcze jakieś elementy, które wymagają naprawy? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy są jeszcze jakieś elementy, które wymagają naprawy? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy masz więcej elementów do naprawienia? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Mijamy się, aby poinformować Cię, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale bądźcie pewni, że są one dla Was niezauważalne, czy nie ... Jeśli udało Ci się zauważyć zmiany, daj nam znać! :)
Czy są jeszcze jakieś elementy, które wymagają naprawy? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia!
Cześć, klienci.
Właśnie przechodzimy, aby ostrzec, że naprawiliśmy kilka błędów w naszej aplikacji.
Ale możesz być pewien, że są one dla ciebie niezauważalne, lub nie ... Jeśli byłeś w stanie dostrzec zmiany, daj nam znać! :)
Czy jest więcej elementów, które należy naprawić? Po prostu daj nam znać!
Do zobaczenia później!
Witaj, kliencie. Przyszliśmy ogłosić wspaniałą wiadomość: nasza aplikacja ma nową twarz!
Dzięki niemu możesz faworyzować swoje sklepy i restauracje, sprawdzić pełny harmonogram naszego kina i nie tylko. Płatność online za parking jest kontynuowana, ale z różnicą przypomnienia o wolnych miejscach, więc możesz zasygnalizować, gdzie zaparkowano Twój pojazd.
Czy masz sugestie lub pytania? Chcemy wiedzieć!
Wyślij e-mail na adres: sac@centershopping.com.br lub skontaktuj się z nami pod adresem WhatsApp: (34) 3239-8407
Ulepszenia i poprawki w otrzymywaniu powiadomień.
Łatwiej było uczestniczyć w promocjach dzięki nowej integracji Advance.
Ulepszenia i drobne poprawki.
Ulepszenia i drobne poprawki.
Naprawiono płatność za parkowanie za pomocą zapisanej karty kredytowej.